Skip to content

احساس سرخوردگی او I Feel Her Frustration

February 28, 2010

I am not going to talk about it … but I totally get where she is coming from.

من قصد ندارم درباره آن صحبت کنید… اما من کلا جایی که او به است از آینده دریافت کنید.

Danica’s first NASCAR stint gets an ‘Incomplete’

Danica را از روی لئامت دادن نسکار اول میشود ‘ناقص’

لاس وگاس — فصل اول Danica پاتریک آزمایش سهام خودرو به پایان رسید با خود جهت درخواست برای بازگشت به گاراژ — بینایی او ضعیف شده توسط چند لا کردن هود مسدود کردن مشاهده کرد.

 
Danica به مایکل پاتریک McDowell در 83 شلپ شلپ کردن در شهر سم 300 زد در لاس وگاس موتور جاده سریع السیر.

ایماژ
 لحظات قبل ، پاتریک clipped سپر عقب مایکل McDowell ‘s، با ارسال هر دو راننده را به چرخش و ، سرانجام ، هر یک از دیگری. فقط 83 laps به شهر سم 300 موتور لاس وگاس در جاده سریع السیر ، نژاد خود را بیش بود.

همانطور که پاتریک چرخ ماشین مسابقه او را کتک نسبت به گاراژ بازگشت ، او در McDowell بدون بار ، تعجب او و آنچه او را نقطه نقطه بود فکر گرفتن در راه یک ماشین سریع تر ، به ویژه هنگامی که اتومبیل خود را تا قبل از وقوع یک واقعه ، قبلا busted شد.

اخبار مرتبط کلیپ Danica wrecks wrecks Danica

نسکار فیلم بیشتر دیگر دانلود ذات upsets StoriesBig تق تق کالج چشم انداز hoops یکی دیگر از کلید ضامن قطره تایگر وودز بیشتر از HartStorylines جی : لاس وگاس یدلایمخیرات 2010 فوریه 27 جانسون نمی تواند احساس عشق مانند ببر آیا یدلایمخیرات 2010 فوریه 26 “من رفت تا او را در قسمت پایین بروید در [غیرفعال] 1 ، و من فکر می کنم نوار باریک قرمز [برگزاری] در سمت چپ سپر عقب شده ام باید یک سیگنال بزرگ برای من ، “او توضیح داد.

McDowell بلافاصله به پاتریک عذرخواهی ، سرزنش گرفتن کامل برای ایجاد حادثه — “او تا به هر حق ناراحت می شود ،” McDowell گفت : — اما این را دلداری کمی او را. برای پاتریک ، هیچ هفته آینده وجود دارد زیرا او می رود هفته آینده به روز کار خود را در IndyCar. بعدی او نسکار سری مسابقه ملی نمی خواهد آمد تا اواخر ماه ژوئن ، به معنی هر یک از این laps گرانبها هستند.

در آن زمان از حادثه ، او نسبتا به خوبی در حال اجرا. او اعطا شد شلپ شلپ کردن ، اما او راه خود را از 37th به 24th مشغول به کار بود و به clocking بار لیس زدن شبیه به افرادی که در 10 صفحه.

“این بوده است که به خوبی پایان مناسب و معقول ، و من در انجام بهتر و بهتر شد همه زمان ، گفت :” پاتریک ، که توضیح داد که در طول مسابقه کوین Harvick در واقع کارگردانی بود که به خط او را در مسیر رانندگی کنید. “یادگیری از آن ، من شده اند بسیار بهتر از روی لئامت دادن در دوم و احتمالا بدون شک بهتر از روی لئامت دادن سوم دوباره. اما ، می دانید ، ما فرصت کردم هرگز انجام دهد “.

با نگاهی به سه در اولین مسابقه نسکار از تجربه او ، نیست به اندازه کافی وجود دارد به اتمام کار به ارائه نمره دقیق :

• Daytona : ناقص.

15th او آغاز شده ، اجتناب شود برخی از مشکل زود هنگام ، کاهش یافت و در نهایت به خرابی می تواند در مقابل اجتناب از او نیست ، پایان دادن به مسابقه خود را در لیس زدن 69. پاتریک زخم تا پایان 35th.

عکس العمل او : “این مهم است که انتظارات واقع بینانه. اتفاق افتاده باشد وجود دارد و در عملکرد سنبله را انجام می دهم که شک نیست. اما نیز وجود دارد رفتن به روز می شود دشوار است. و امروز ، من می گفت ، بیشتر از یک روز سخت بود “.

• خودرو کلوپ جاده سریع السیر : Ç +

اگرچه او آشکار با عملکرد خود را بعد از آن ناراحت شد ، پاتریک در سراسر نژاد بهبود بود. که خبر خوبی بود. اخبار بد بود او دو بار در جاده سرعت در حال بال — گرفتار در انصاف کردم ، بنابراین آیا کارل ادواردز — و به پایان رسید 31st ، بود که در مورد جایی که او به فرار بسیاری از روز است.

عکس العمل او : “I’ma رقیب بود و من جلو نشسته به در حال اجرا استفاده می شود. بنابراین تکان دهنده هنگامی که شما به دور بازگشت. اما می دانید؟ این یک توپ جدید تمام موم برای من است ، و آن همه متفاوت است. و من باید از نتایج واقعا برای بعضی از زمان قطع ، من فکر می کنم ، چرا که آنها احتمالا نخواهد آنچه را من به استفاده می شود. ”

و او ناقص میشود برای کار خود در لاس وگاس ، که در آن رسما از آن پایین می رود تا پایان 36th – محل

برای چهار ماه آینده ، پاتریک تمرکز خود را برمی گرداند به IndyCar ، که شروع فصل خود را در تاریخ 14 مارس در برزیل. او خواهیم در هشت مسابقه IRL پیش از او شروع به ملی بعدی که خواهد آمد یدلایمخیرات ژوئن 26 نیوهمپشایر موتور در جاده سریع السیر رقابت کند.

“من میخواهد آن را هنوز. کاش بود یک نژاد وجود دارد آخر هفته بعدی ، “پاتریک گفت. “من مطمئن هستم من در تماس نگه دارید ، و من تمام می شود در حال مشاهده زمان تلاش برای بلند کردن راهنمایی از هر چیزی من می توانم.

“من از بعضی چیزهای من افتخار دارم. من باید از همه چیز افتخار کند ، اما فقط از من به عنوان یک رقیب ، من حدس زد. ”

No comments yet

Leave a Reply

