Skip to content

سلام # Søg — از یک حامی جدید از غرب Hello #SOG – from a new supporter from the west

February 27, 2010

Søg سلام از دور در سراسر کره زمین. این جن شیپلی است. من از آنجایی که من هدر شناخته شده بود و دخترک احساس خوش شانس که با دوباره وصل خود را در چنین زمان هیجان انگیز در تاریخ. من صرف چهار سال گذشته بسیار بد و به تبع آن از حوادث جهان جدا شده است ، بنابراین هدر است به من آموزش خود را در مورد جنبش و احساس می کنم تا رحمت به فرصت ارائه پشتیبانی به من از دور.

من در حال حاضر در سازمان دیده بان برای اخبار از وضعیت اسفبار بوده و تلاش خود را به شکل چه کسی مثل من می توانند انجام به کمک کنید. شما در نماز من و در قلب من ، و من کمک کننده خواهد بود که من به وبلاگ خود می توانید ، و همچنین اضافه کردن موضوع مبارزه با شما را به وبلاگ خود من. من هم برای صحبت کردن باشد به دوستان من و آنچه من می توانم برای آموزش افرادی که اطراف من در مورد وضعیت شما پایدار. می دانیم که به نفر در سراسر جهان که از شنیدن صدای شما و شجاع را در کنار شما هستند وجود دارد.

وجود خواهد داشت را تغییر دهید. به هیچ خواسته بودند که به توقف. من شخصا آن را مانند آنچه را امتحان کنید و سعی کنید بارها و بارها آمار و دیوار آجری است بدانید ، اما ما هرگز باید از دادن ایمان ، چون می تواند وجود داشته باشد که هیچ امیدی. در حال حاضر به این باور است که ما می توانیم چیزهای بهتری به منظور موفق شوند. بنابراین کار را متوقف نمی مؤمن در مبارزه خود و در قدرت بسیار زیاد است که شما به عنوان مردم آمریکا به عنوان ابزاری برای تغییر و دگرگونی داشته باشد. با این نسخهها کار بزرگ آنها آسان نیست و کار یک شبه اتفاق نمی افتد. شما در حال تمام قهرمانان و سابقه خواهد به یاد داشته باشید آنچه شما امروز انجام می دهند را برای نسل های آینده شما.

Greetings SOG from far across the planet.  This is Jen Shipley.  I’ve known Heather since I was a little girl and feel so fortunate to have reconnected with her at such an exciting time in history.  I’ve spent the last four years quite ill and consequently have been isolated from the events of the world, so Heather is educating me about your movement and I feel so blessed to have an opportunity to offer my support from afar. 

I am now on the watch for news of your plight and trying to figure out what a person like me can do to help.  You are in my prayers and in my heart, and I will be contributing as I can to her blog, as well as adding the subject of your fight to my own blog.  I will also be talking to my friends and doing what I can to educate those around me about the situation you are enduring.  Know that there are people around the world who hear your brave voices and are on your side. 

There will be change.  Don’t ever stop demanding that.  I personally know what it is like to try and try and repeatedly hit brick walls, but we must never give up faith, because then there could be no hope.  We have to believe that we can make things better in order to succeed.  So don’t stop believing in your fight and in the immense power that you have as a united people as an instrument for change.  Great works are not easy and don’t happen overnight.  You are all heroes and history will remember what you are doing today for your future generations.

No comments yet

Leave a Reply

